onsdag den 11. maj 2016

Nu var det tid





for min mommy til at få købt tomat-, agurk, chiliplanter m.m.
til hendes udestue,
og denne gang skulle det være hos Gartneri Toftegård,
der ligger i Vedskølle, 6 km fra Køge.

Jeg havde aldrig været der før,
men sikke et fint sted, det var.

OG MEGET VARMT 

at gå rundt i de kæmpestore drivehuse :-)





Min mommy i fin stil på vej ind i drivhuset :-)




Vejret var jo så skønt i søndags,
så vi nød rigtigt at være på tur :-)




Og SE lige engang,
hvad der også var.

En gammel bil fra 1972!!!!
Så fin at jeg også måtte have et billede af den :-)




Det er altså vældig sjovt med de gamle biler, synes jeg,
og denne her ser endda rigtig velholdt ud.




Masser af krukker var der også i mange forskellige størrelser og former.




På vej hjem måtte vi lige forbi et helt fantastisk sted,
hvor man får de BEDSTE flæskestegssandwich i hele verden :-) :-)

Glemte helt at få taget billeder,
men vi var jo også optaget af at NYDE det :-)

Jo, vi havde en god tur, min mommie og jeg,
og jeg glæder mig til at smage på alle de fine grøntsager,
som hun får avlet frem i år :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar