mandag den 14. marts 2016

Lidt nyt - og et tip




Sikke en weekend, det har været.
Den gik STÆRKT,
og nu er det mandag morgen,
og en travl uge ligger foran os.

Tænk, at vi allerede er midt i marts måned!!
Som tiden dog går stærkt.
Sidste år ved denne tid
var jeg i fuld gang med at læse til eksamener,
og alt foregik på amerikansk,
både materialet, der skulle læses,
samt selve eksamener,
men alt det er et overstået kapitel for længst,
for alle eksamener og projekter er bestået,
og jeg er i fuld gang med at anvende alt den viden,
jeg erhvervede mig gennem forløbet :-)




I lørdags, da vi var på vores sædvanlige tur til Roskilde,
købte jeg bl.a. denne fine plante med hjem.

Vibeæg!

Elsker vibeæg, men troede faktisk at det kun var en udendørsplante,
men fik at vide, at den sagtens kunne stå inde og pynte,
og SÅ var det jo det, den skulle.

Og pynte gør den.
Her under mine fine væglysestager fra Day Home.




På samme tur til Roskilde
fik jeg også købt dette fine iphonecover i brunt skind.
Sat ned fra kr. 399,- til kr. 100,-!!!!
Et fund :-)




I samme butik fik vi byttet alle vores strømforsyninger til iphone og ipad,
så vi ikke risikerer at de starter en brand,
efter at have hørt om de frygtelige hændelser,
hvor huse er nedbrændt pga. en defekt i de her strømforsyninger.

Christian's strømforsyninger fik vi også lige byttet i samme moment.

Så nu er den del heldigvis klaret,
og det giver ro.

Så hermed et tip til jer om,
at få BYTTET jeres defekte strømforsyninger til nye,
og det kan kun gå for langsomt.

Butikkerne ved, hvilke der skal byttes,
så er du i tvivl, så bare tag ALLE med,
og lade dem gennemgå dem!!!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar