mandag den 21. marts 2016

En spændende dag




Ved I hvad jeg lagde mærke til her i morges?
At det allerede er ved at blive lyst kl. 6!!!!!

Det går den rigtige vej, gør det.
Snart er det forår :-)
Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


Jeg tror det er første gang i MANGE år,
at jeg ikke har fri op til og lige efter påske.

I dag skal jeg således på arbejde,
men i dag gør det ikke så meget,
for jeg skal sammen med en kollega lave e-learningsvideoer,
og det bliver SÅ SPÆNDENDE!!!

E-learning er et super godt alternativ, og ikke mindst et super godt supplement,
til skriftlige vejledninger og klasseundervisning,
for man kan udvælge sig ét bestemt område,
og få det vist lige så mange gange, man har brug for,
og det er jo ikke så dårligt,
for alle os mennesker, der er meget visuelle 
i vores indlæringsproces :-)

Så det skal min dag gå med i dag :-)
mens børnene har fri fra skole og universitet,
og rigtigt kan hygge sig hele dagen lang :-)






Min fine kaktus, der stortrives i vinduskarmen i stuen,
og Tine K puden, som jeg købte 2 stk. af på lagersalg for nogle år siden.
Tror ALDRIG jeg bliver træt af de puder :-)




Ved siden af kaktussen, 
kan man lige skimte min pilea plante,
som er så fin, og er vokset rigtig godt her i løbet af vinteren.
Lysestagen fra House Doctor i messing bryder alt det hvide og grønne,
og er købt i butikken Zusammen i Roskilde.




Fine forårsblomster plukket i Byparken i Roskilde i lørdags,
og samlet i en lille glasvase på køkkenbordet
foran skærebrættet i grøn marmor,
som er blevet mit nye ynglingsskærebræt i huset :-)


Nå, nu er det tid for mig til at gribe dagen.

Vi ses :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar