søndag den 6. april 2014

En duft af forår














En perfekt - og travl - weekend er snart til ende :-)

Tidligt i morges blev jeg vækket af Sofie og hendes lille veninde,
som gerne ville have morgenmad, og det skulle så åbenbart være nu!!!
De faldt ellers SENT i søvn i går aftes,
så jeg var noget overrasket over, at de vågnede så tidligt.

Om formiddagen skulle Sofie køres hjem til en anden lille veninde,
som hun havde lavet legeaftale med for et par dage siden.

Jeg nåede lige hjem og fik dækket bord,
da Hanne kom, 
og nogle hyggelige timer fik HURTIGT ben at gå på.

DET VAR SÅ DEJLIGT AT SE HANNE IGEN :-) :-) :-)
Der er bare nogle mennesker, som betyder så meget, at det er VIGTIGT at holde kontakt med dem,
selvom man ikke længere arbejder sammen.
Og sådan har jeg det med Hanne.
En super god chef jeg havde i hende,
så jeg er bare ekstra glad for, at vi så i stedet kan mødes privat hos hinanden.

Og se engang de fine, fine forårsblomster, hun havde med.
Nu står de og pynter så fint på det lille bord i haven.

Jeg er glad!!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar