fredag den 28. marts 2014

Nogen der har en ide om ......





hvilken fugl det var jeg så på genboens tag tidligt i morges?







Lige da jeg så den troede jeg det var en stork :-)
og skyndte mig derfor ind efter kameraet,
men efter at have set de - nogen uskarpe :-) - billeder,
er jeg da helt i tvivl.
Det KUNNE jo også være en hejre.

Indrømmet, jeg har overhovedet ikke nogen som helst forstand på fugle.
Jeg kan kende en gråspurv, en solsort, en due og en måge.
DET er DET!!!

Men er der nogen af jer der ved, hvad det er???
for så vil jeg rigtig gerne vide det.







På vej hjem fra arbejdet i dag købte jeg disse fine, fine bellis.

Glæder mig så meget til weekenden,
hvor meteorologerne har lovet solskin og op til 15 grader!!!


I morgen bliver også en dejlig dag.
Da skal vi nemlig til kobberbryllup hos nogle af vores søde, søde venner.
Glæder mig så meget til at fejre dem.

Há en dejlig weekend :-)




1 kommentar:

  1. Det ligner meget en fiskehejre. Det tror jeg.
    God weekend til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet