mandag den 17. marts 2014

Flot ung mand med ny frisure




Da jeg kom hjem fra arbejde i dag,
kiggede jeg noget.
For hvem modtog mig i døren???




Det gjorde Christian, og med ny frisure :-)
MEGET, MEGET kort hår.
Faktisk så kort, som jeg tænker kravet er til de unge mænd, når de skal ind i Livgarden,
men det er først til august han starter der,
så håret kan sagtens nå at blive langt igen inden da.




Han og bedstevennen fra folkeskolen, Mikkel,
var da lige blevet enige om,
at NU skulle det hår klippes.




Og hos de to unge mænd er der ikke langt fra tanke til handling,
så frem med hårtrimmeren,
og voilá - ét styk ny frisure!!!




Det sidste halve år har Christian ellers kun fået klippet spidserne hos frisøren,
da målet var at få så langt hår, at han kunne samle det til en hestehale!!!
Men FLOT er han med den nye frisure :-)





Og her et billede af Christian inden han blev klippet helt kort.
OGSÅ FLOT til ham :-)

Billederne er taget med Christian's iphone,
så de er NOGET sløret :-)

1 kommentar:

  1. Hej vil du kontakte mig på messenger zeynab asanoglu nogle af dine billeder bliver misbrugt

    SvarSlet