tirsdag den 31. december 2013

Styr på nytårs outfittet



Min super lækre kjole fra Nör Denmark er fundet frem,
og hænger klar til i aften.
Jeg elsker dette mærke og du kan se mere af deres designs HER.

Nytårsaften holder vi sammen med vores dejlige venner Søren og Marlensen, 
som vi har gjort det de sidste 4 år, tror jeg det er :-)
De bor ikke så langt fra os, hvilket er super praktisk :-)

Christian kommer imidlertid heller ikke med i år,
da han skal holde nytårsaften med nogle venner :-)
så det bliver bare Henrik, Sofie og jeg, som skal fejre nytåret hos Marlensen og Søren 
med deres børn, Marlensen's to brødre, kæreste, og barnebarnet Liva.

Bliver SÅÅÅÅ hyggeligt og jeg GLÆÆÆÆDER mig!!!








Sidste dag i 2013 og et farvel til et virkeligt, virkeligt dejligt år. 

Et år, som bød på masser af nye søde mennesker, oplevelser og udfordringer.
Det har været et år, hvor jeg har lært meget nyt - også om mig selv - og hvor mit liv fik et boost, som bidrog til at jeg fik fornyet energi og lyst til at prøve noget nyt - i nye omgivelser.

Ikke mindst var 2013 året, hvor jeg endelige tog mod til mig og offentliggjorde min blog.
Det gjorde jeg i juni måned og siden har jeg postet det ene indlæg efter det andet,
og jeg ELSKER, ELSKER, ELSKER det :-)

At blogge betyder for mig en kombination af to ting, som jeg rigtig godt kan lide.
At fotografere (mangler at lære MEGET endnu) og at skrive (som jeg også skal gøre mere af i det nye år).
Og det er faktisk det bedste af det hele, 
DER ER FORBEDRINGSPOTENTIALE
så det dermed ikke bliver så keeeedeligt.

Samtidig har jeg via bloggen fået kontakt med de mest 
fantastiske, inspirerende, dygtige og super søde kvinder fra forskellige lande.
Kvinder, der ligesom jeg, elsker at tage flotte billeder og som deler et udsnit af deres liv med andre.

2013 har således været et super dejligt år, og jeg GLÆDER mig så meget til 2014!!!
som jeg tror bliver helt, helt fantastisk!!!

Jeg vil slutte med at ønske jer alle sammen et






og håber at se MEGET MERE til jer læsere i det nye år.
Tusinde tak fordi I besøger min blog :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar