søndag den 15. december 2013

3. søndag i advent og julesmåkager en masse



Det var store julebagedag hos Marlene og Søren i dag,
og hold da op, hvor fik vi bagt MANGE, MANGE julesmåkager i dag.


Julebagningen foregik hos Marlene og Søren.
Ovenfor ser du et udsnit af nogle af de fantastisk ting, som de har i deres hjem,
og som JEG ikke ville have noget imod at eje. 
De har en GOD smag, de to :-)

Den flotteste broncestatue lavet af vores tidligere præst i Ågerup; Marianne Ring, de sødeste træfigurer  af Kay Bojesen, og ER den ikke bare fin den lille skammel med betræk af kunstpels?


3. søndag i advent gik med at bage julesmåkager.

Startede kl. 11.00 hos Marlensen og var først færdig kl. 16.00 !!!!
og det var sandelig ikke fordi, vi holdt mange kaffepauser undervejs :-)

4 kagedåser fyldt til hver, blev det til, så der skulle være nok frem til juledagene med, tænker jeg :-)
(Ovenfor kan du kun se to af kagedåserne - de andre to kagedåser er nemlig RØDE med julenisser osv. på, og egner sig IKKE til at blive vist på bloggen, synes jeg i hvert fald ikke :-) - jeg ER jo ikke helt vild med rødt, ved I nok). 

Hvorfor jeg ikke for længst har fået købt flere kagedåser, som jeg synes er pæne, ved jeg så ikke lige.

Men NU er julesmåkagerne i hus, og vi havde en rigtig hyggelig dag :-)


Her min Sofie i gang med vanillekransene sammen med Mikkel og Sofie, 
som er Marlene og Sørens to ældste børn.

Nu vil jeg gå ind og sætte mig i sofaen med en god kop kaffe,
og SLAPPE LIDT AF.

Há en dejlig 3. søndag i advent derude :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar