søndag den 8. september 2013

Outlet messe i Roskilde og en lørdag der gik vældig hurtig






Dagen i går fløj af sted, men, og det blev derfor ikke til så meget blogging i går. 
Det råder jeg derfor bod på i dag.

Sofie skulle hjem til en veninde og Christian var på arbejde, så der var bare Henrik og jeg hjemme. 

Henrik havde set et godt tilbud i Bauhaus på træbriketter til brændeovnen, så vi kørte afsted med anhængeren og fik købt ind. Måtte køre to gange, men så kan efteråret og vinteren også bare komme. VI ER KLAR!! :-)

På vej til Roskilde så vi tilfældigvis et skilt, der reklamerede for outlet messen i Roskilde, der foregik her i weekenden. Vi besluttede os derfor hurtigt til at kigge forbi efter vi havde læsset træbriketterne af.

Det var et ELDORADO af tøj, sko, støvler, tasker, smykker - you name it - og jeg havde ikke nået igennem ret mange boder før jeg havde købt den fineste grå poncho i pels. Henrik fik købt bluser og shorts.
På vej hjem gjorde vi lige et stop i Algade, da jeg tidligere på ugen havde set - og prøvet :-) - en gråmeleret jumpsuit, de netop havde fået ind i butikken, og som jeg bare ikke kunne glemme.

Har IKKE fortrudt at jeg købte den i går, og havde den også på, da vi om aftenen var til fødselsdag hos nogle gode venner. 

En super hyggelig dag, der gik vældig hurtigt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar