fredag den 13. september 2013

Le Paris




Jeg ELSKER Paris, og sidste sommer gik sommerferien til Frankrig, 
hvor vi dels boede midt i Paris og dels boede i Disneyland.

Vi skulle selvfølgelig have en lille souvenir med hjem - og det blev så i form af et ca. 13 cm højt Eiffeltårn - som nu står og pynter i stuen.

Den er Sofie imidlertid blevet temmelig forelsket i, og da jeg gerne vil have en højere udgave, har Sofie nu fået min ind og pynte på sit værelse.

Jeg er nemlig så heldig at have en kollega, der skal til Paris i weekenden, og hun er bare så sød at købe en med hjem til mig :-)

Tralaaaaaaaa, glæder mig til at se den.


I Disneyland var der lavet et lille område med en tegnestue, hvor man trin-for-trin fik vist, hvordan man tegnede Mickey Mouse. 
Super god ide, og det skulle Sofie selvfølgelig også prøve af.

Vi var tillige så heldige at vi måtte få tegnelærerens med hjem.Den har siden hængt både i stuen og senest i soveværelse.
Nu skal den formentlig lige en tur ind på Christians værelse - hvis han ellers vil have den op at hænge :-) 

Ellers er planerne for weekenden AFSLAPNING og måske får jeg taget mig sammen til at sy puder af en frakke i (kunst)pels, som jeg ALDRIG bruger, da jeg ligner en mumitrold i den. Vi får se, hvad det bliver til :-)

GOD WEEKEND TIL JER ALLE SAMMEN


Ingen kommentarer:

Send en kommentar