søndag den 4. august 2013

NEJ TAK TIL VINDMØLLER



Her til aften fik vi besøg af en mand, der samlede underskrifter ind imod de af Roskilde Kommune planlagte vindmøller, der tænkes opsat i henholdsvis St. Valby og Slæggerup. Dette på trods af, at både Sundheds- og Miljøministeriet netop har valgt at igangsætte en større undersøgelse af evt. helbredsgener forbundet med at bo tæt på vindmøller i erkendelse af, at man ikke ved nok om konsekvenser herved. 

Både Henrik og jeg skrev SELVFØLGELIG under, og jeg takker for at der fortsat er mennesker, som engagerer sig i deres nærområde og ligger så meget tid og så mange kræfter ind på at sikre, at vi borgere fortsat kan bo uforstyrret for generende vindmøller.  

Jeg har som sådan ikke noget imod vindmøller, jeg mener blot IKKE AT DE HØRER TIL I NÆRHEDEN AF BEBYGGEDE OMRÅDER, men kan placeres ude på vandet, l a n g t væk fra mennesker. 

Jeg vil derfor opfordrer til at SÅ MANGE SOM OVERHOVEDET MULIGT møder op på borgermødet 


den 14. august 2013 kl. 19.00 på Lindebjergskolen i Gundsølille.

Det er også muligt at indsende en 'indsigelsesformular' - se nedenstående billede - og HER kan du læse mere om hvorfor det er vigtigt at du møder op og hvordan du får indsigelsesformularen. 



Håber at se rigtig mange borgere den 14. august.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar