fredag den 30. august 2013

Friday here I come :-)

Sørme så!!!

Om ikke også denne uge gik lynende hurtig, utroligt altså. 

Jeg forstår det ikke, jeg synes lige det har været mandag :-)

Her lidt inspirationsbilleder, som jeg har fundet på nettet, og som jeg synes er SÅ UTROLIG FLOTTE.
Desværre har jeg ikke gemt linket, hvor jeg fandt dem henne :-( Øv, øv. 





Nu er det videre med rengøring. Henrik og Sofie handler ind og Christian er på arbejde - igen.

Senere er det til Stafetløb i Boserupskoven - hele La Familia :-)

(Dvs. jeg har planlagt at ruten, mens de andre løber :-) )

Jeg tror ALDRIG jeg kommer til at løbe. Det siger mig ABSOLUT intet, HAR FORSØGT, men jeg KEEEDER mig og tænker i stedet på alle de spændende ting, jeg kunne gøre i stedet for at rende der med tungen ud af halsen. Nej, DESVÆRRE bliver det aldrig noget for mig.

SKAL jeg have motion, så foretrækker jeg at danse!!! 
DET elsker jeg til gengæld :-)
Højt musik, gang-i-den-sang og så hoppe rundt.
DET ER SKØNT :-)

Og motion er motion, uanset i hvilken form, tænker jeg :-)

Há en fantastisk weekend.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar