fredag den 15. september 2017

JEG HAR VUNDET !!!!! - Giveaway fra Brandavenue og RumRum





Jeg har vundet!!!!

Sørme så :-)


Jeg troede ikke mine egne øjne,
da jeg tirsdag sent om aftenen opdagede,
at jeg havde vundet en Giveaway,
som Brandavenue og RumRum i samarbejde havde lavet på instagram.

 




Og hvad vandt jeg så, spørger I måske? :-)

ET LAMMESKIND i en smuk, smuk grå farve,
som passer PERFEKT ind i det lille casa :-) :-) :-)




Her kan I se annonceringen af,
at en vinder er fundet.




Og det var M I G, der havde vundet!!!

Jeg har ALDRIG vundet noget som helst førhen,
så jeg kunne næsten ikke tro mine egne øjne,
da jeg så det på instagram.

Brandavenue havde også sendt en besked via Instagram,
så den var god nok :-)

Jeg havde VUNDET :-)

jeanettehald128 - det er nemlig MIG :-)




Onsdag blev gevinsten pakket og sendt afsted,
og ALLEREDE I GÅR eftermiddags kunne jeg hente pakken på vej hjem fra arbejde.

TROR I JEG VAR SPÆNDT OG MEGET GLAD :-)




Efteråret INDBYDER jo til at varme sig på et dejligt varmt lammeskind,
og med en kop te i hånden,
er det bare at læne sig godt tilbage og NYDE det.




Kaktussen her og jeg STORTRIVES :-)




Jeg er SLET IKKE I TVIVL OM,
at jeg kommer til at bruge lammeskindet rigtig meget.

Til gengæld kan jeg godt være i tvivl om,
hvorvidt Christian og Sofie ikke synes at det fine lammeskind BURDE være deres :-)

For hvem ville ikke elske, at have et lammeskind at varme sig på?





Den her tekande, altså :-)
FINDES der nogen smukkere?

Og den passer PERFEKT sammen med det grå lammeskind :-)







Ja, så er det bare at vente på,
at fredagen RIGTIGT indfinder sig.

Efter arbejde skal jeg RIGTIG NYDE at slappe her med mit lammeskind :-)
Så er det nemlig WEEKEND og i aften er der Vild Med Dans i fjernsynet :-)

ELSKER fredage og ELSKER mit lammeskind :-)

Tusinde, tusinde tak til Brandavenue og RumRum :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar