mandag den 6. juni 2016

Introduktion til kokedama og lidt andet





Long time, no see :-)

Hej, så er jeg tilbage igen,
og sikke en weekend det har været.

Vejret er jo helt fantastisk,
så besøget på Roskilde Dyreskue
blev i år en varm og - støvet - fornøjelse.

Lørdag fik vi også hilst på kusine Charlotte,
som var på besøg hos Bedste :-)
Rigtig dejligt at se hende igen :-)





De fineste lyserøde bonderoser 
blev købt i ynglingsbutikken i Roskilde
på vores ugentlige formiddagstur om lørdagen.





Og sidste weekend havde jeg jo FØDSELSDAG :-)
Har kun lige fået taget dette billede af nogle af de fine gaver jeg fik.

Denne parfume, siger jeg jer bare,
dufter SÅÅÅ fantastisk.

Den smukke ring fra Pernille Corydon fik jeg af min mor,
og den er så smuk og jeg er så glad for den :-)




På dyreskuet prøvede jeg at lave min egen kokedama!!!!
Kokedama er japansk blomsterkunst,
og går i alt sin enkelhed ud på,
at vikle mos omkring i en plante,
og fastgøre det med snor efterfølgende.
Således kan den hænge ude som inde,
og fylder ikke meget.
Rigtig god til små boliger og små haver og altaner.

Jeg blev helt bidt af det,
så det er ikke sidste gang, jeg prøver det :-)






Sofie købte den sødeste lille Maileg-mus med stol
på vores tur til Roskilde i lørdags.

Hun har efterhånden en stor samling
af de søde mus og kaniner :-)




Sommerferien nærmer sig,
og jeg MÅ sige,
at jeg GLÆDER MIG HELT HELT VILDT MEGET I ÅR
til at holde en lang ferie.

Det bliver skønt at få ladet op,
og koncentrere sig om andet end arbejde for en tid :-)

Håber at vejret holder,
for det er da helt fantastisk et vejr,
vi har haft de sidste uger :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar