søndag den 30. november 2014

1. søndag i advent






Så blev det endelig
1. søndag i advent.

Sørme så :-)

Og sikke en søndag det har været i dag :-)





Morgenen startede selvfølgelig med
at tænde det første lys i adventskransen,
så vi kunne nyde det til morgenmaden.




Og det var så fint og så dejligt 
endelig at kunne begynde på alt juleriet.





Ca. kl. 10 var la familia på vej ud af døren,
for nu gik turen til København.
Nærmere Rømersgade 22,
hvor Arbejdermuseet ligger.
Du kan læse mere om det HER.

Det er en fast tradition i familien
at vi én gang om året besøger museet,
og vi ELSKER det.

Der var så fint pyntet op,
og det store flotte juletræ pyntede så smukt i den store festsal,
men jeg laver et særskilt indlæg om turen.

I hvert fald fik Sofie den årlige gamle julekalender,
ganske som hun plejer.

Vi købte faktisk også én af mine julegaver derinde :-)
Noget jeg har ønsket mig i flere år,
og jeg kan næsten ikke vente til juleaften.
Ihhhhh, den er SÅ fin :-)


I morgen tidlig kan Sofie og jeg 
tage det lidt mere roligt end vi plejer.
Skoledagen starter nemlig med julehygge 
med morgenmad og klippe-/klistre
sammen med forældrene.
Det er en fast tradition i Sofies klasse,
og det er så hyggeligt at starte julemåneden
på den måde.
Så bliver klassen rigtigt pyntet op,
og både børn og forældre hygger sig sammen :-)

Joooo, i morgen bliver OGSÅ en god dag,
ganske som dagen i dag har været.

Det er dejligt :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar