torsdag den 23. oktober 2014

I morgen er det freeeeeeedag






Og det bedste ved fredagen er,
at så ser vi Christian igen :-)


På vej hjem fra arbejde i dag
var jeg lige et smut forbi LOOP træningscenter,
og lige nu er jeg bare SÅÅÅÅÅ TRÆT,
at jeg nok hurtigt finder ind i sengen i aften,


Byder på billeder af soveværelset,
som I DEN GRAD TRÆKKER i mig i dag :-)










Er så spændt på at høre,
hvordan Rex-turen gik.

Har holdt øje med Livgardens FB,
for at se om den slutter i dag eller om det først bliver i morgen,
men den er ikke opdateret siden i går.

Emma, Christians kæreste, har i øvrigt lige skrevet
og fortalt at hendes far, der er læge,
er med i programmet 'Knæk cancer: Forsøget',
som vises på TV2 i dag kl. 20.50.

Det MÅ jeg altså lige se,
så SÅÅÅÅ tidligt bliver det heller ikke,
jeg kommer i seng i dag :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar