mandag den 6. oktober 2014

Clutter











Jeg kan vældig godt lide orden.
Orden i alle henseender,
og ikke mindst i mit hjem.

Desværre er det ikke altid orden,
der er fremherskende i mit hjem.

F.eks. kan jeg temmelig hurtigt fylde diverse bordflader
op med alskens ting og sager,
og lige pludselig
bums, så er der rod!

Clutter everywhere.

Bare for at nævne én af de utallige ulemper, der er ved rod,
er det jo selvfølgelig at det så tager

EKSTRA LANG TID AT STØVE AF!!!!

Og hvor dumt er det ikke lige, spørger jeg så?

Jeg må derfor gøre noget ved det,
og kan jo passende starte i køkkenet.
Nemlig lige præcis på mit køkkenbord.

Her står der op til flere ting,
som jeg overhovedet ikke bruger dagligt.

F.eks. termokanden fra Stelton,
for ikke at nævne sukkerskål og flødekande fra samme mærke.
Det BURDE jeg jo sætte ind i et skab,
men hver gang jeg er ved at gøre alvor af det,
tænker jeg, at det jo er lidt synd 
bare at sætte sådan nogle fine ting ind i et skab.

Og de fine små vaser er jo OGSÅ synd bare at gemme væk.

Åhh, det er svært.
Specielt fordi jeg jo kan LIDE ALLE MINE TING :-)

Kender I det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar