søndag den 2. september 2018

Gode venner er guld værd




Det er første gang i bloggens tid, at jeg har misset en hel måned uden et eneste blogindlæg!


Ikke så godt, men skyldes dels travlhed, og dels at jeg har skulle tage mig sammen til at sidde og redigere billeder, førend jeg kan poste indlæg, og det er ikke liiiige det, jeg har prioriteret at bruge min sparsomme fritid på :-)

Men jeg har MASSER af billeder liggende - også fra vores skønne uges sommerferie i et sommerhus i Liseleje, jeg skal bare liiiiiiige .......
Ja, I har forstået, tænker jeg :-)



Men NU skal det være, for jeg ELSKER min blog, og jeg ELSKER at tage billeder og at skrive.

Dagens indlæg er fra gårsdagens HYGGELIGE OG DEJLIGE aften med vores vennepar,
som vi også har rejst et par gange sammen med.

Søde, sjove og dejlige Marlensen og Søren, som vi absolut ikke kan undvære i vores liv :-)







Denne fine buket er fra sidste weekend!!!
Utroligt som de blomster, jeg køber i min ynglings blomsterbutik, holder længe.
Det er SÅÅÅ dejligt.




Borddækningen i går blev holdt i hvidt og blåt.
Mine ynglingsfarver :-)




Servietterne er fra Lene Bjerre, og er så fine, synes jeg.




Tallerkener og vandglassene er fra Lyngby porcelæn,
og er fødselsdagsgaver, som jeg er så utrolig glad for.

Vinglassene er fra vores første ferie til Frankrig tilbage i 2000!!
Vildt, ikke? 




Lysestagerne er ligeledes fødselsdagsgaver og er fra både Kãhler og Lyngby porcelæn.
De små skåle i blå og hvid er købt på en ferie i Spanien sidste efterår :-)




Et fantastisk dejligt vejr i dag på en søndag gør noget ekstra ved lyset inden for.
Jeg elsker når lyset og solen strømmer ind ad vinduerne.





De her to fine blomster fik jeg i værtindegave i går.
ELSKER hvide blomster og ELSKER orkideer :-)





Selvom man godt kan mærke at efteråret er på vej,
er der heldigvis stadig meget grønt at kigge på udenfor.






Snart starter en spændende bjergetape i Vuelta A Espana,
og det ville jo være SUPER FEDT om man kunne sidde udenfor på terrassen og se etapen,
meeen desværre er det ikke muligt, så selvom vejret i dag på denne skønne søndag er SÅ fin,
sætter jeg mig altså alligevel ind lige om lidt, for CYKELLØBET SKAL JEG SE :-)




De her 3 smukke hjemmehæklede karklude var også - sammen med orkiderne - værtindegaver.
ER DE IKKE BARE FLOTTE!!!!

Marlensen er virkelig dygtig til at hækle, hvilket jeg desværre ikke er.
Jeg kan lige hækle en blomst og det er så også det. 




Nu har de ligget i koldt vand hen over natten, og her til morgen fået en kogevask,
og nu venter jeg så blot på at de tørrer, før jeg kan tage dem i brug.

GLÆDER mig :-)






Det er GULD værd med gode venner,
og gør livet ekstra dejligt :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar