lørdag den 2. december 2017

DECEMBER!!!





Allerede december!!!

Jeg føler ligesom at jeg har været et - eller to - skridt bagefter hele året,
og specielt efteråret har været slemt.

Jeg har heller aldrig været SÅ TRÆT,
som jeg er nu,
så jeg må sige, at jeg GLÆDER mig til juleferien i år,
og den må altså gerne være L A N G!!!!






Her i weekenden står den i julens tegn - selvfølgelig.

Vi skal have hentet alle julekasserne ned fra loftet,
og have pyntet op.
Der skal også laves adventskrans.
Tingene er købt ind, men ikke lavet endnu,
så jeg ved nok, hvad jeg skal få tiden til at gå med i weekenden :-9

Det lille englespil med stjernerne, I ser på billedet,
fik jeg af min mor den anden dag,
og det er faktisk det eneste julepynt, der er fremme.
Indtil nu - i hvert fald.

Og jo, så har jeg da også fået sat lys i træet uden for køkkenvinduet.
Det gjorde jeg allerede for 2 uger siden!!!

Nå, men nu må vi i tøjet og en tur til Roskilde.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar