onsdag den 11. oktober 2017

Wire ring med lysholder






Jeg har længe ønsket mig de her ringe med lysholder,
og her den anden dag fik jeg hele to af min mommie!!!!

Tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Er de ikke fine?





Jeg skulle lige se, om de to tilhørende kroge til ophæng, passede i højden i vinduet,
så jeg hængte dem lige op i køkkenvinduet som prøve.




Det viste sig at passe vældig fint,
så nu skal jeg blot have sat to kroge op i vinduerne i stuen,
for det er der de skal sidde, tror jeg.




Eller måske én i køkkenvinduet og én i stuevinduet?


Ja, det kan godt være, at jeg vælger sidstnævnte.




De er utrolig fine i deres enkelhed,
og til jul kan jeg jo pynte dem med lidt grangrene.
Det ville være fint, tror jeg.




Sådan var de pakket.
Med krogene bundet med klisterbånd om selve ringen.




Da jeg så dem første gang, tænkte jeg,
at sådan nogle måtte jeg prøve at lave selv.
Men da jeg ikke har et svejseapparat, blev det ligesom aldrig til noget.

Kunne ellers være super sjovt at lave sine egne :-)






Men NU har jeg i hvert fald to fine wireringe med lysholder,
og jeg er SÅ GLAD for dem :-)

TUSINDE TAK, Mommie :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar