søndag den 3. september 2017

En legende takker af - Sidste cykelløb med ALBERTO CONTADOR!!!!!





Det er en mærkelig følelse.
MEGET mærkeligt.

Det er nemlig den spanske cykelrytter Alberto Contador's sidste løb!

Buuuuhhhhhhhh




La Vuelta a Espana 2017 bliver Alberto Contador's sidste løb.
En legende takker af, og det er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ trist.

Specielt for os, alle hans fans, verden over.

Alberto Contador har været mit store idol i mange, mange år.
Siden Marco Pantani og Bjarne Riis's æra har jeg holdt med denne lille spanske cykelrytter,
som er kendetegnet ved at være en F I G H T E R.

Den SIDSTE fighter, som IKKE er bange for at tabe,
men ALTID kæmper, ALDRIG giver op,
men GIVER SIG FULDT OG HELT,
uden at være koldt kalkulerende, som mange andre ryttere i dag.
Ryttere, der ikke TØR at tabe, og derfor kører fuldstændig helt og aldeles KEDELIGE cykelløb.

Alberto Contador tør at udfordre, tør at vinde og ikke mindst, tør at tabe under forsøget på at vinde. At gøre noget STORT.

Det bliver MEGET, MEGET trist og MEGET, MEGET kedeligt at se cykelløb,
når Alberto Contador ikke længere er med i feltet!!!

Der er ikke noget at sige til, at han bliver hyldet i årets Vuelta.
Hans sidste løb og så i eget fædreland!!
Når det SKULLE være, må jeg sige, at det er den HELT RIGTIGE måde af slutte en gloværdig karriere på.




Han vil NYDE hver en dag, har Alberto Contador udtalt, og se bare, hvordan hans holdkammerater hygger sig,
og er dermed med til at gøre Alberto Contador's sidste løb til noget ganske særligt :-)


Nedenfor følger masser af billeder af
VERDENS BEDSTE OG MEST SPEKTARKULÆRE CYKELRYTTER,
verden længe har haft.


ALBERTO CONTADOR 

























Disse billeder er INDBEGREBET af Alberto Contador's måde at cykel på.

En fighter, en der giver ALT og en der TØR!!!!


Da Henrik SMS'ede til mig på arbejdet for nogle uger siden,
og fortalte at Alberto Contador stopper,
og at hans sidste cykelløb bliver årets Vuelta,
MÅ JEG INDRØMME, at jeg kneb en tåre.

Jeg ville godt nok ønske, at jeg havde været i Spanien lige nu,
og dermed havde kunnet sige farvel til denne fantastiske cykelrytter.
Være dernede og se og høre Alberto Contador.

DET havde været stort :-)

I stedet optager jeg etaperne,
og nyder billederne af denne fantastiske cykelrytter,
som der kun bliver født meget, meget få eksemplarer af.

Jeg er GLAD for at JEG har oplevet HAM!!! :-)

og vil slutte dette blogindlæg af med at sige:

MULTO GRACIAS, EL PISTOLERO !!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar