søndag den 12. marts 2017

Min nye bedste ven






Sikke en weekend og sikke et vejr vi har.


I går var det som om foråret var liiige rundt om hjørnet,
og vi fik nået en masse ting,
men uden at det føles som om vi arbejdede hele dagen.


Kender I det?





For at nyde de sidste solstråler i går,
gik vi en lang aftentur i nabolaget,
og her plukkede jeg disse fine, fine vintergækker.

Jeg plukker næsten ALTID en buket blomster,
når vi er ude at gå tur.
Det er så hyggeligt.


 

Et impulsindkøb i fredags
resulterede i denne FINE brødkasse med trælåg fra Bodum.

Er SÅ glad for den.


 

I dag står den blot på afslapning og hygge,
men en tur ud på forbrændingen må vi også i dag,
med ALT det vi fik samlet sammen i går :-)

Kom slet ikke på torvet i går, som vi plejer,
og købe en fin buket.

Eucalyptusgrenene kan i hvert fald IKKE mere,
kan jeg da se på billedet her :-)


 

Men jeg skal jo fortælle jer om min nye BEDSTE ven,
der kom med posten i går.


 

En Roomba robotstøvsuger!!!!
Har glædet mig SÅ MEGET til den kom hjem.

Vi har tidligere haft Roomba, men det er flere år siden,
og NU var det igen på tide, at anskaffe sig en god ven.
En BEDSTE ven, faktisk.

Nu er den programmet til at støvsuge ALLE UGENS DAGE kl. 11.00!!!
Såååå smart.


 

Freja-pigen er IKKE gode venner med Roomba.
Hun gør og gør ad den,
men forhåbentlig går det over,
når hun har vænnet sig til den.





Sådan en tingest ER da smart.

Min nye BEDSTE ven :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar