fredag den 3. februar 2017

En weekend i kreativitetens navn








Weeeeeekend!!!!!!

Mon jeg er den eneste, der har set frem til weekenden :-)
og nu er den her.


Tralaaaaaaaaaaaaaaaa


Og med et rengjort og duftende hjem,
alt vasketøj ordnet,
rent sengetøj,
og Henrik og Sofie, der handler ind efter ridning,
ja, SÅ kan weekenden rigtigt begynde :-)



 

I går var jeg og 3 af mine kolleger i Stof og Stil
for at købe stof til weekenden.

Vi skal nemlig mødes på søndag,
og sy HELE dagen,
og regner stærkt med at vi alle er færdige i løbet af søndagen!!

Ja, ja, høje forventninger er der ikke noget galt med :-)


 

Jeg valgte stof i farverne jadegrønt og sort til en kjole.

Har slet ikke noget tøj i den lækre mørkegrønne farve,
og faldt pladask for stoffet.

Sytråd i jadegrønt blev også købt ind,
og nu ligger det hele klart til på søndag :-)


 

Det er mange år siden, jeg sidst har syet noget til mig selv,
men da Christian og også Sofie var små, syede jeg til den begge.
Bukser, kjoler (til Sofie, selvfølgelig :-) ), hagesmækker og bluser blev det til.

Siden har jeg syet masser af puder, ombetrukket stole og sofaer osv.,
men har ikke syet tøj,
og NU SKAL DET VÆRE :-)


 

Jeg er SÅÅÅÅ spændt på at se resultatet,
og om farverne passer til kjolen.

Og hvad er det så for en kjole, jeg skal sy?




Det er såmænd denne - lidt 1960'er inspireret - kjole!!!!

Er sååååååååååå fin, synes jeg, og tror at den bliver super flot i de farver, jeg har valgt.

Så denne weekend bliver i kreativitetens navn :-)
DET bliver DEJLIGT :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar