mandag den 15. februar 2016

Det er da godt nok PLUDSELIG blevet langt igen, det hår altså!!!





Så startede en ny uge,
og der er nu kun 1 uge til vinterferie!!!!!
GLÆÆÆÆÆDER mig.




Vi havde sol over land i weekenden,
og så kom lysten jo til at finde kameraet frem,
og få taget nogle billeder :-)

Fine, fine tulipaner står og pynter på sofabordet,
og er med til at få det til at føles som om foråret er liiige om hjørnet :-)




OG SE LIGE ENGANG HER!!
Er det ikke bare blevet L A N G T, det hår?




Det er utroligt, så hurtigt mit hår vokser,
og DERFOR skal FARVES i én uendelighed :-)

I lørdags skulle hårbunden farves,
så derfor fik håret en omgang med glattejernet,
og stor var min forbavlselse, da jeg så,
hvor langt det faktisk var blevet.
Prøvede så bagefter Sofie's spirakrøllejern,
for lige at forsøge at lave de der 1970'er krøller :-)



Blusen er fra Samsø & Samsø,
bukserne fra Vintage By Fee,
og skoene er vist nok Sofie Schnoor.
Kan ikke lige huske mærket :-)
Mine favoritter lige nu :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar