torsdag den 2. april 2015

Så er bordet til Sofie's værelse også fundet







Sofie og jeg havde en fantastisk hyggelig dag i går.
Vi var på shoppingtur hele dagen,
og sluttede af med at køre et smut forbi min mor til en kop kaffe :-)

Uhhh, vi hyggede, gjorde vi :-)

Det var jo første dag, 
hvor jeg var helt rask igen og ikke længere havde feber.
SÅÅÅ skønt.







Sofie havde egentlig fundet et lille bord i Ilva,
som hun gerne ville have til hendes værelse,
men da hun så det fine, lille, hvide runde bord i Søstrene Grene,
SKULLE det være det bord i stedet for.





Eneste lille minus ved bordet, synes hun,
var at benene ikke var hvide hele vejen ned,
men sluttede ca 10-15 cm nede med rå træ.


Meeeen, det var der jo råd for :-)


.


Mor her fandt nemlig en spraymaling i guld frem,
og gav benene en gang maling,
og vupti,
var de fiiiiine :-)


(Den fine runde æske i marmorlignende papir 
købte Sofie også i Søstrene Grene i går
sammen med glasvasen og den lille trådkurv).




Og Sofie er MEGET tilfreds.





Dagen i dag har stået i havens tegn.
Nu skal den nemlig gøres forårsklar.
Henrik er i fuld gang lige nu med at spule alle fliserne rene.
Jeg har skåret stauder og roser ned,
og fjernet ukrudt.
EN KÆMPE sæk blev det til plus en trailer fyldt!!!!

Puha.
Altså JEG ville ikke have noget imod at bo i en lejlighed med en altan.
OVERHOVEDET ikke.
Så var man da fri for det havearbejde,
for ikke at tale om alt det vedligeholdelse af diverse træflader uden for.
Både på huset, carporten og skuret.
Næææ, en lejlighed er snart at foretrække, synes jeg :-)

Sofie var i højt humør,
da hun vågnede i morges.
Hun skulle nemlig ud til storebror Christian og sove til i morgen.
Uhhhh, hvor hun glædede sig!!!!
Som en overraskelse til Sofie,
havde Christian købt biografbilletter til filmen 'Hjem',
og tror I lige, der var en lille pige,
der blev glad, da Christian fortalte det :-) :-) :-)
De skal også ud og spise sammen, de to,
og Sofie måtte vælge, hvor det skulle være.
Glæder mig til at se dem i morgen igen,
når vi henter Sofie hos Christian.

Imens knokler Henrik og jeg i haven,
så alt kan være klart her i weekenden,
og der sluttes af med at køre et smut forbi et havecenter,
og købe lidt forårsplanter.
DET trænger her til :-)

Há en fantastisk torsdag.

Vi ses :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar