onsdag den 18. marts 2015

En mumitrold for nedrullede gardiner :-)





Sådan så jeg ud i dag :-)




I en ikke særlig klædelig 
- INDRØMMET - 
men MEGET behagelig og rummelig 'kravledragt'
købt i NoaNoa for MANGE år siden.




Alene købt fordi Sofie og jeg skulle overnatte i børnehaven
sammen med alle de andre børn og forældre,
som det sidste sociale samvær inden børnene skulle starte i skole.




Jeg KUNNE jo ikke så godt have den tynde negeli-sag på,
når jeg sådan skulle sove med et hel masse andre mennesker.
Ikke tale om :-)




Så hellere en sen 1970'er/1980'er inspirende sag,
som mere egnede sig til formålet :-)
Købt i SIDSTE øjeblik,
samme dag som arrangementet skulle foregå,
så der var ikke meget tid til at finde det helt rigtige :-)
Og det ses :-)




Men blød er den,
og der er goooood plads til mavsen :-)
Og det er jo ikke så tosset, vel?





Sådan kan det også nogle gange være,
når man har en hjemmearbejdsdag :-)

Så er der alligevel ingen, som ser én, vel? :-) 


(PS. Men lidt sol på kroppen, ville da unægtelig pynte lidt, tænker jeg :-) )



Ingen kommentarer:

Send en kommentar