fredag den 7. februar 2014

Såååå blev det freeeeedag

tralaaaaaaaaaaaa, og jubiiiiiiiiiiiiiiiii

En travl uge er overstået, 
og jeg kan nu igen koncentrere mig om at få skrevet et indlæg på bloggen.
DET har jeg savnet :-)

Zzzzzzzz, hvor er jeg træt,
så jeg regner med at sove rigtig længe i morgen.

Byder på lidt billeder af Sofie og Christian fra i onsdags,
hvor de var i Falconer Salen i København, 
og se en koncert med Rasmus Seebach.
STOR OPLEVELSE :-)


Her Sofie med blusen med Rasmus Seebach,
som hun købte derinde.
Den har IKKE været af hende siden :-)

Bag på blusen er der en oversigt over alle koncerterne,
han giver i foråret,
og ud for SAMTLIGE datoer står der 'udsolgt'.
Ja, Rasmus Seebach er populær :-)

Christian og Sofie fotograferet liiiige inden vi skulle ud af døren.
To MEGET glade trolderikker, var de :-)

Så er det tid til at finde fredagsguf frem,
for nu kommer der snart X-factor :-)

Vi ses i morgen.
Há en dejlig fredag aften :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar