tirsdag den 16. juli 2013

I´M BACK - del 2

 Her følger lidt billeder af hotellet, som var super flot og med dejlige store værelser. Jeg fik dog ikke taget så mange billeder af værelset - hvorfor ved jeg ærlig talt ikke, for det plejer jeg ALTID at gøre :-)


Billedet ovenfor er taget ved receptionen. Masser af guld og sølv :-) og flotte, flotte vægge.


Indendørs lounge, hvor der var adgang til internettet, som dog nogle gange var LIIIIDT langsomt. Her Christian og Sofie i en af sofaerne. På ryglænet var der et mønster i sølv, men øvrige farver på sofaer og stole var blå med guld. Liiidt overvældende, men hold da op, hvor sad man GODT i dem :-)


Billedet er taget med receptionen i ryggen, som havde en fantastisk udsigt over poolområdet og Sortehavet.


Her fra samme område, men taget i en anden vinkel. De flotteste lanterne hang langs hele det udendørs loungeområde. Det var FLOT, specielt om aftenen.


Guldbelagte søjler og vægge og en SKØN temperatur.


Christian med far i loungen, hvor der slappes af.


Selvom Christian og Sofie havde dobbeltseng, lå Sofie HVER MORGEN HELT IND TIL CHRISTIAN.


Udsigten om aftenen fra vores altan med balkanbjergene i baggrunden. Det var stadig varmt uden for, og jeg nød den flotte udsigt.


Usædvanligt at tage billeder af et gulv på et toilet, M E E E E N det måtte jeg simpelthen, for det var virkelig flotte, flotte fliser i sølv.


Det er svært at gengive den rigtige farve,  men jeg var forelsket. DEM VIL JEG HÁ :-)


Sofie og Christian på deres værelse inden det var tid til at gå en tur i byen.


På vej op til bydelen i Sveti Vlas. Flotte haver flere steder og læg mærke til lygtepælene.


Balkanbjergene i baggrunden.


Det var virkelig flotte omgivelser. Skovdækkede bjerge så langt øjet rakte.


Sofie og mor i fiiin stil i hovedgaden i Sveti Vlas - masser af butikker på begge sider af vejen.


I Bulgarien har rigtig mange vinduer på terrassen og der anvendes jernlåger i rigt mål. Jeg var helt vild med alle de jernlåger. Den ene flottere end den anden.


Sofie og far i vandet på stranden, som lå tæt på vores hotel. Super skønt vand, og dejligt med bølger :-)

På vej hjem fra stranden. Super flotte jernlåger mange steder og flotte lygtepæle. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar