fredag den 28. april 2017

Freeeeeeeeeeeeeeeeeeeedag






Jamen, så blev det fredag :-)
Denne uge gik stærkt, og det regner jeg også med at weekenden gør,
så det er med at nyde hvert sekund :-)



 

Det har regnet hele dagen i dag,
og det er lige før at lamperne skal tændes,
så mørkt er her.

Jeg holder lige en kort frokostpause fra arbejdet,
og så er det i gang igen,
inden den står på fredagsrengøring i huset og indkøb,
og FØRST da kan jeg holde weekend.


 

Alle planterne fik gødning i sidste uge,
og det har de haft godt af,
for det er lige før at jeg kan SE at de er vokset i den forløbne uge.





Nu MÅ jeg altså også snart få plantet min violinfigen over i en større potte.
Skal bare lige finde den RIGTIGE potte og helst til en RIMELIG pris,
og DET, mine venner, KAN altså godt være noget af en udfordring.

For resten, I DAG er der kun EN MÅNED til min fødselsdag :-)
tralaaaaaaaaaa

Jeg har endnu ikke fået sendt invitationer ud,
så nu MÅ jeg altså få gjort det i weekenden!!!
Jeg har for længst booket stedet,
men mangler så altså lige det vigtigste,
nemlig at få inviteret folk.

MEGET LIDT typisk mig,
men der har bare været så meget at se til,
så jeg har hele tiden udskudt det,
men nu går den altså ikke længere.
Ellers får jeg jo ingen gæster til min fødselsdag,
OG DET GÅR JO IKKE :-)


Há en god weekend.

Vi ses :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar